Merhaba kızlar üç gündür başım dönüyor cuma günü hastaneye gittim emar çektirdim bir sıkıntı yok. Tansiyonum 14-9 çıktı ama benim genelde heyecan yaptığım için arada böyle çıkıyor kendim anlıyorum. Ve tansiyonum çıktığı zamanlarda limon sarımsak bu şekilde gecistiriyorum geçiyor ve normalde tansiyonum ciminca baş dönmem olmuyor kesinlikle. Bu başka bir şey sabit durunca bir sikinti yok ama başımı aşağı eğince ya da aşağı eğilince sağa sola çevirince dünyam dönüyor. Eşim tansiyonun oynuyor diyor ben tansiyon olduğunu düşünmüyorum çünkü kendimi tanıyorum çıkınca anlıyorum. Bugün de ölçtük bir kaç defa bı 15 çıktı sonra 9-3 çıktı yani makina mı sıkıntılı anlamadım. Vertigo diyenler var bu şekilde olan var mı bana bir yardımcı olun lütfen kalbimde de bir sıkıntı yok ekoda yaptırdım. Kalple de alakalı bir sıkıntım yok.