Ben varım
6.ayda doktor kontrolünde kek ile deneme yapacağız
Sadece anne sütü alıyor bebeğim
Aman aman çok kilo almıyor ama büyüyor doktor normal dedi
Kendi yediğimizi soruyorsan süt ürünü olan ve yumurta olan hiçbirşey yemiyorum
Sabahları genelde patates versiyonları zeytin salatalıl yeşillik filan bazen sebze soteliyorum.
Tatlı olarak kendime sıvıyağ pudra şekeri ve undan kurabiye yapıyorum vanilya kabartma tozu da koyuyorum