iloio Cemile45 valla canım gecen sene doğumdan sonra kullandım ben 1 ay 6 kilo verdim forx5 kahve ile şimdi ikinci doğumu yaptım yine başlayacağım 🌸
Aslanpars Cemile45 karaciğer enzimleri mahvoldu bir tanıdığımın içeriği doğal denilmesine bakmayın lütfen
Cemile45 iloio hm maşallah cnm bazıları diyorki zararlı fln ne bileyim bnde alacağım dedim Bi sorayım sende yan etki fln etti mi ?
ozlemtuncay46 iloio emzirirken içiliyor mu acaba bende çok duyuyorum ama tansiyon düşüklüğü yapıyor diyorlar
Bursa97 iloio ya bu kahveyi kullanırken yine diyet yaptiniz mi dikkta ettiniz mi yediginize ictiginize falan nasıl kullandınız acaba
iloio Cemile45 valla bilmiyorum ki canım bende almadan önce baktım yorumlara yan etkisi olur falan dediler bende olmadı zaten alırken sorular soruyorlar bi hastalığın varmi ilaç kullanıyormusun diye bende tereddüt etmiştim alırken ama bise olmadı yani
Aslanpars Cemile45 beyaz un şeker ve paketli gıda kes emin ol çok kısa sürede zayıflarsın Leslie veya zumba ile çok kilo verdim
yigo58 Bende emziriyorum bebeğim 3 aylık olcak 3 gün sonra doğumdan sonra 10 kilo gitti ama daha fazlam var tabi 10-15 daha versem çok güzel olacak.. ümrantoo’nun kahvesi var çok övüyolar acaba gerçekten işe yarıyomu
Cemile45 yigo58 hm cnm pki instgram dan mı satışı yapılıyor benimde 10 15 kilo fazlam var psikolojim bozuldu adeta acil vermem gerekiyor 🫠🫠
Cemile45 iloio hm anladım cnm insan karar veremiyor ya Allah korusun bisry olur mu diye düşünüyor , bilmiyorum artık bnde alayım mı almayayim mı 🫠
yigo58 Miracinannesi52 evet hepsi için öyle diyolar ya.. peki kilo verdiniz mi ne kadardır kullanıyosunuz ?
Miracinannesi52 Cemile45 inşallah tabi sabah akşam kahve ve günde en az 3 litre su içiyorum sabah akşam öğün yok sadece öğlende yemek yiyorum
iloio ozlemtuncay46 ben danıştım canım 3. Aydan sonra kullanabilirsiniz dedi bende Instagram sitesinden gördüm ordan yazdım gerçekten yardımcı oluyor satıcı wahatsap ile iletişim kuruyor haftada 1 tartılıp resmini çekiyorsun kilonun onlar kontrol sağlıyormuş benimde suan ikinci bebeğim oldu 4 aylık suan bende tekrar başlamayı düşünüyorum tabi eşimden gizli alıp içiyorum çünkü kızıyor içme şunları bise olcak diye 😂🌸