Oky şu şekilde gitmeden 2 gün önce zaten bi şekilde yatakta biri biri de kendi beşşiğinde uyumaya başladılar sonra bunu doktorumla konuştum çok iyi olduğunu söyledi artık kendileri belirler uyku saati yapma dedi ne zaman uykusu geldiğini anlarsan konuş önce sonra yatağına yatır dedi o şekilde süreç devam ediyor düm ilk uykuya 12de geçtik bu gün 11