Bende 4 ay kaldı böbrek teli hamileliğimin bitimine son 1 ay kala taktırmıştım sonra korkup çıkarttırmadım 3 ayda öyle durdu. Çok idrara çıkman normal böbrekteki sıvıyı boşaltıyo yanma yapabilir hatta kaydı mı acaba diye de korkabilirsin batma falan da yapar ama korkma