bubirbuki eğer anne sütü veya formül süt alıyor ise zaten 6 aydan sonra mini mini başlatılıyor. Burada tabii ki artık 10 aylık ise biraz içiyor olması güzel olur. Ben ek gıdanın 8 ayı civarı zaten az olan mamayı kestim, anne sütü devam. Bu sebepten 6 ayla beraber başladım. Bir red yaşamadım. Ama yaşama ihtimaline karşı doktorunuzla önceden konuşmuş ve biraz da bakınmıştm. Eğer favori bir oyuncağı var ise özellikle ona su içirir gibi yapabilirsiniz, bence aslolan reklam, siz böyle kocaman kocaman tepkilerle oh falan diyip su içerek onu özendirebilirsiniz, eğe bardktan içiyor ise bardağın içine renkli meyve parçaları atıp hem renklendirebilir hem de tatlandırabilirsiniz. Biberon veya suluktan içiyorsa da aynı şekilde. Beraber içebilirsiniz mesela. Su bardağını stickerlarla renkendirebilirsiniz. Gibi gibi özendirme hareketler işte :)