Geçen gün arkadaşım sağlık ocağına bebeğini götürmüş aklıma takıldı benim de yazmamı istedi belki bi nevi güzel birşey diyen olur diye saglik ocağında ebe gelişim geriliği demiş fakat doktor korkma demiş endişelenme diye konuşmuş olur böyle şeyler falan demiş şimdi çocuk 7 aylıkken de 7600 kilo imiş şimdide de öyleymiş şu an daha yeni 1 yaşına girmiş sizin fikriniz nedir ben diyorum ki çok hareketli bi çocuk ve yemesi de güzel görüyorum yakın bi arkadaşım baya da yürüyor yemiyor demiş aptalca sağlık ocağındaki haliyle üzüldüm bebek beslenmese kaka çiş yapabilir mi