sdslnby Yasemin158 benim kızımda yapıyo tutuyo bırakıyo tutuyo bırakıyo, sürekli kımıldıyo, gazını çıkarıp devam ediyorum yine aynı, bazen çok uykusu olunca yapıyo bazen hiç bişey yokken bende anlayamıyorum
Umay-gmz Yasemin158 gazdan olabilir süt çok geliyor olabilir yada burnu tıkalı olanilir ama benm kızı geğirtince normal emmeye devam ediyor
Mommybabyy Yasemin158 burda bi arkadaş bana üşenme 10-15 dk sırtına pat pat yap demişti. Kesinlikle çok faydalı geğirince hemen bırakmayın biraz daha yapın
Beyza01 Benim kızım genelde gazı olduğunda öyle yapıyor. Hemen omza alın sırtına pat pat yapın gazı çıkartıp öyle devam edin derim
sdslnby Yasemin158 yaklaşık 1 aydır kullanmıyorum çünkü gazını artık daha rahat çıkarabiliyo diye düşünüyodum. Emmerken mola verip ağızdan çıkarıyoruz ama acaba diğer türlü gazı olduğu için mi?