2 ay 25 günlük bir kızım var dün ilk kez ateşlendi çok aşırı değildi 37,8 ama ömrümden ömür gitti hastaneye de götürmek istemedim salgından dolayı. Allahım annelik ne zormuş elim ayağıma dolandı. Sabahın zor ettim. Allah rahatsızlığı olan tüm çocuklara şifa versin, anneleri çok güçlü!