ezgiiturkk gece beslenmesini de keseli 1 ay civarı oldu aslında. 16 aylıktı sanırım ilk kesmek istediğimde, çünkü çok kalkmaya başlamıştı. Bir gece dedim emzirmeyeceğim, öyle böyle oylamaya çalıştım. Ama emmeyince daha çok uyanmıştı, hatta en son çığlıklar atarak uyanınca vazgeçtim.
Büyüdükçe biraz anlamaya başladıkları için daha kolay oldu. Bak şimdi karanlık oldu, süt yok, süt sabah gelecek, istersen su içebilirsin diye konuştum. Bazen hiç sıkıntı yapmadı suyunu içti uyudu, bazen ağladı. Öyle olunca gel sarılalım öyle uyuyalım dedim, pışpış yaptım. Zaman zaman sarılmak istemedi, bana sinirlenip arkasını dönüp yattığı oldu 😃 ben yine de pışpış yaptım tabi, öyle uyudu.