gokgulmom 30 yaşındayım ve kapanalı 1 sene oldu ailem den sadce ben acıktım herkes kapalıydı ama bı turlu içimden kapanmak gelmiyor du.namazlarimi kılıyor dum her namazda Rabb’im kapanmayı bana nasip et içime o isteği ver bı sebep aradım hep ondan sonra 1.2 ay falan sonra kayınbabam vefat etti 59 yaşındaydi ve öldüğü gün beraber dik muhabbet sohbet ettik hiç birşeyi yoktu yatağına gitti 1 saat sonra annem koşarak yanimiza geldi koşun babana birşey oldu dedi eşime kalp krizi gecirmis yatağın olece yatiyo du şok oldum şoka girdim kendim den geçtim resmen nasıl olur bu daha 1 saat önce yanimizdaydi hiç birşeyi yoktu hiç bir belirtisi yoktu nasıl ölür diye dövün düm Rabb’im affetsin 1 ay geçmedi Mehmet Yıldız’ın uzun bı videosu vardı kabir azabı diye onu izledim gece izledikten sonra ben kapanıyorum dedim ölüp o kadar yakın ki bana ne zman gelecek bilmiyorum dedim ve sabahına kapandım elhamdülillah feraceye girdim Rabb’ime şükürler olsun…çok uzun oldu kusura bakmayın ❤️🤲🏻