Kizlar merhaba kizim 1 haftadir hastaydi suan iyi ama iyilesti hafif bir hiriltisi kaldi 6 aya gecince biz de mamada 2 numaraya gectik ama dun asla mama icmedi gece icmeden yatti sabah zar zor 150 ml icirdim simdi de icmiyor kiyamet kopuyor cok agliyo emzikte almiyo agzina sizce neden olabilir uykusu var kizim emziksiz uyumaz uyuyamiyor o yüzden