Güzel anneler hepinizee merhaba 😙 sizlerle birşey sormak istiyorum kızlar şuan 2. Bebeğime hamileyim ve bu cuma kontrole gitik ve 16+6 günlüğüz 3lü tarama testi fln yapıld8 kan testine göre bakılacak bakalım doktoruma cinsiyetini sordum o da erkek gibi görünüyor dedi ve erken alış veriş yapma dedi detaylı ultrasonda daha net. Belli olur dedi sizce ne kadar doğru yada doğru olma yada yanılma payı ne kadar %si yanı başına gelen var mı sormak istedim şimdiden teşekkür ederim