Kızlar 28 eylülde doğum yaptım doğumdan biraz sonra iltihaplanma oldu bi kaç kez doktor kesip içini boşalttı zorlu bi süreçti ama atlattım tam iyileştim derken dikişimin üzerinde bi şişlik fark ettim içten ve semsertti doktora gittim ve fıtık olduğunu öğrendim. İlk defa duydum çok az olsada olabilme ihtimali varmış. Tek tedavisi ameliyat bebeğim şuan çok küçük olduğu için doktor istersen bir kaç ay daha bekle bu sürede korse kullan rahmin de eski haline dönmüş olur fıtığın zaten çok büyük bağırsak sıkışması felan yok eğer öyle olsa acil ameliyata alırdım dedi hayati tehlikesi oluyormuş ufak fıtıklarda. Dün bebeğim durmadığı için bi 15 dakika kanguruya aldım biraz tuhaflık hissettim zaman geçtikçe ama sonrasında dünden beri fıtık yerim ağrıyor konuşurken bile öksürürken yürürken hareket ederken korkuyorum bir şey olmasından ama ne olabilir onuda bilmiyorum. Doktora gitsem bir şey çıkmasa boşuna gitmiş olcam öylede istemiyorum çünkü hamileliğimden beri o kadar çok sağlık sıkıntısı yaşadım ki artık bir yerden sonra maddi açıdan da zorlanmaya başladık normal olarak. Bu durum başına gelen varmı yada etrafından duyan. Süreci nasıl geçirdiniz merak ediyorum biraz başından geçenlerden dinlemek istiyorum çok tedirginim dünden beri. Bebeğimi kanguruya koyduğuma da çok pişmanım keşke koymasaydım öncesinde ağrım olmuyordu. Sadece gece o tarafıma yatarsam sabah ilk uyandığımda bi 5 10 dakika hafif ağrı oluyodu geçiyodu sonra şuan full ağrı napıcam bilmiyorum hemen ameliyat olsam tekrar sezeryan yerimden kesiceklermiş onuda istemiyorum eğer bi 3 Ay sonra felan olursam ayriyeten lazer kesimle yama olucakmoş nasıl oluvak napıvam bilmiyorum bekleyelim istersen dedi doktor bi zararı yok dedi bende kabul ettim ama böyle olunca da içim içimi yiyor ☹️ Bebeğim de daha çok küçük oy oy Rabbim herkese sağlık sıhhat versin çok zor. Çok uzun oldu kusura bakmayın okuyup yazandan şimdiden Allah razı olsun ❤️