Hamzaninannesi1411 işte test yapmadıkları için direk antibiyotiği veriyorlar maalesef.
Yanlış okumuşum kusura bakmayın..
ben olsam doktora gidene kadar elma sargısı yapardım. Yaş sınırı yok bu uygulamada. Nasıl yapılacağının linkini bırakıyorum. Bende burdan görüp yapmıştım.
Kızım o yaşlarda boğaz enfeksiyonu olmuştu. Ben soğan kürü yapmıştım. Eğer bal yediyse ve herhangi alerjik tepkisi yoksa
1 soğanı halka halka doğuruyorsunuz ve bir kavanoza koyuyorsunuz. Üzerine geçecek kadar bal koyuyorsunuz. 2 saat buzdolabında bekletiyorsunuz. Kavanozun dibinde sulu şekilde kendini bırakıyor. O suyundan 1 tatlı kaşığı içirebilirsiniz. Ayrıca ben soğanı rendeleyip suyunu çıkartıp 1 yemek kalışına 2-3 damla zeytinyağı damlatıp içirmiştim de. Peşine hemen su vermiştim. Yani ben çok işkence ettim çocuğa 🙈 ama sonuçta antibiyotiksiz geçiyor hastalıklarımız. Şu an bile antibiyotik kullanmak istemiyorum diyip ne veriyorsak içiyor