Kızlar merhaba 1 hafta önce anne oldum 🥹 şimdi emziriyorum sütüm geliyor ama uçları biraz yara olmaya meyilli acıyor. Gümüş kapak kullanmak işe yarar mı almamıştım gerek olmaz belki diye şimdi sadece krem sürüyorum. Ama gümüş kapak şart alman gerekiyor diyor musunuz yoksa gerek yok mu kremle devam edeyim mi tecrübeli anneler bilgilendirebilir mi