busraalanya Arkadaşlar merhaba, kızım üç yaşına girecek kasık fıtığı varmış ameliyat olması gerekiyor. Doktor Salı günü yapalım dedi fakat şu an grip belirtileri var. Daha önce bu ameliyatı yaptıran var mı ve gripken ameliyata alıyorlar mı bilgisi olan var mı ?
Karamgurme Gripken ameliyat a almıyorlar geçmiş olsun son durum nedir yaptırdınız mi nasıl oldu. Bizde sabaha ameliyat için hastaneye gideceğiz bugün aradılar grip vs bir hastaligi var mı diye teyit ettiler son son