Kızlarr cok üzgünüm kızımm bugun tam 9 aylık oldu normalde anne mama baba demesi lazımmıs tam olarak oyle bi kelime cıkmadi agzından sadece aaaaa diye bagiriyor sesini deniyor sarkı soyluyo gibi oyuncaklaryla oynarken oyle ses cıkaryo ama kelime cıkmıyor kitap okuyorm konusması ıcın tesvik ediyorm hatta cok sessizlik ıcınde de degil kalabalık var yanında hala neden konusmuyor normalde kelime soylemesi lazımmıs