zeyus geçmişler olsun, bebeğim bir aylıktı bende ve eşimde başladı. İkimiz birden alerji olamayız deyip doktora gittik. Eşim Ziver diye bir tanler kullandı, ben emzirdiğim için kullanmadım, bana da içinde kükürt olan bir krem karışımı verdi. Bir tek bende ve eşimde olmasına rağmen, evde bakım yapan anneanne ve babaanne de önlem olarak bu kremi kullandılar. Bebeğe ise önlem olarak metrin verdiler. Biz çok hızlı kurtulduk. Ama ben hem doğum sonrası hem de panikten nira abarttım, kükürtlü sabun falan kullandım bu defa bende kükürt alerjisi başladı, ki o da kaşıntı ile seyreden bir durum. Oturduğumuz koltuğa kocaman bir çarşaf serdik, eşofman giyip paçalarını çorap içine sokttuk. Eğer İstanbul’da iseniz kyalı delte hospital dermatolog Vildan hanımda tedavi olduk, çok hızlı kurtulduk uzun süre de takip etti bizi açıkçası..