Gta-35 Kucuk boy olanlar kullanışlı mi acaba? (ofis tipi olanlar) Ya da onereceginiz başka markalar var ki ?
denizz19 Gta-35 biz trendyoldan aldık ufak boy ama çok memnunuz gayet ye iş görüyor , bide yanına phılıpsin hava temizleyicisinide aldık çok memnunuz baya da etki ediyorlar
Nevaninannesi Gta-35 biz daikin aldık küçük değil ama çok da büyük sayılmaz. Gayet memnunuz. Sürekli filtre değişimi de gerekmiyor .