Merhaba Annişler ❤️
Biz dışarı çıkmak istersek kahvaltımız yapıp çıkıyoruz gezip eve geliyoruz geceyi de film ile kapatıyoruz 😂
Tüm gün evde olmak istersek de oğlumuzla aktiviteler yapıyoruz kinetik kum, oyun hamuru, boyama vs vakit geçiriyoruz 🥰
Eşimle biz ise Monopoly oynamayı çok seviyoruz biraz onunla oynarız sonra beraber yemek hazırlarız akşam da bebiş uyuduktan sonra çay veya kahve eşliğinda tavla oynuyoruz ya da film izliyoruz bu şekilde gün bitiyor 😂
Peki siz pazar gününüzü nasıl değerlendiriyorsunuz? 🥰