Nurburakbyk merhaba geçmiş olsun, benim oğlumda 2.5 yaşında önce hasta oldu öksürüyordu ilaç kullandık o geçti sayılır üstten iki azı dişi patladı şimdi de ağız kokusu hala var bende ilaçlardan hastalıktan olduğunu düşünüyorum ama bu sağlık ocağına götüreceğim yinede