Bugleminannesi28 Kızlar eşimin dogum gunu haftaya ilk kez kızımızla kutlayacağız. Geçen sene karnimdaydi ♥︎ anlamlı romantik birsey istiyorum önerilere de açığım aklında yazı olan varsa lütfen yazsin sizce bunlardan hangi yazı?
pasaklisinkukuli Bugleminannesi28 fazla kıro geldi bana canım yazılar daha romantik yok mu ama evimin direği hazısı olabilir ama renkler kötü
Dilararden Bugleminannesi28 katılıyorum bence hepsi çok banel ve kroca :) sizin için anlamlı bir şey varsa onu yazdırın. Ya da en iyi babalar Aralıkta doğar gibi bir şey uydurun 🙏🏻
durukusunannesi_ Bugleminannesi28 ben “senin hayattaki en değerli hazinen karın ve kızın aslanım”yazdırdım 😂kalabalıktı ama utandı 😂
jap Bugleminannesi28 adamın dibisin evin direğinin seçerdim ben olsam biz pek romantik değilizdir genelde böyle sözler atarım eşime😂
Bugleminannesi28 pasaklisinkukuli kıro gelmedi bana naif geldi tam tersi. Ama beğendiğiniz söz varsa yazabilirsiniz
Bugleminannesi28 Dilararden kroca gelmedi bana açıkçası. Anlamlı birsey şu zamana kadar her dogum gününde yaptırdım. Tükendim bulamıyorum sjsjsjjs Ama bu yıl kızımız var anlamlı birsey olsun istiyorum
aybikreis Bugleminannesi28 Klişe şeyler değil de kendi aranızfa anlamı olan bir söz daha güzel olacaktır
Bugleminannesi28 misssevval yaptırmadım bugün yaptircaktim ama çok güzelmiş çok teşekkür ederim hala arayistaydim
kucuksevgilim Bugleminannesi28 ayy kız valla süpersin bana da fikir oldu demin instada araştırıyordum bende 🤣
Bugleminannesi28 kucuksevgilim sjsjjsjs valla benim bakmadığım yer kalmadı ne zor ya her yıl kutladığım için pasta yazisi tukendi birde basit şeyler sevmiyorum ara Allah ara sjsjsj bugün yaptircam hala düşünüyorum
misssevval Bugleminannesi28 rica ederim, Mayıs’a kadar daha iyisini görmezsem bende bundan yaparım diye düşünüyorum
Bugleminannesi28 misssevval bu tarz şeyler arıyordum değişik kısa ama anlamlı yani düz yazılardan çok sıkıldım gerçekten içime sinerek yaptırdım bile…:))