Gakkoyenge Çok fazla yapmışım dondurucuya koysam olur mu ? Kuşbaşı et ile sulu güveç yemeği yaptım kararsız kaldım
Celik02 Gakkoyenge Güzelce kaynatıp kavanoza tutturabilirsiniz.Ben genelde çorbaları yapıyorum veya etsiz yemekleri ama 1 hafta 10 gün içinde tekrardan tüketmeye çalışıyorum.
bircanmom Ben bir kez denedim ama yemeği kaynatıp kavanoza kapatabilirsin. Mercimek çorbasını öyle yaptım ama daha açmadım. İnstagramda çoğu kişi yapıyor