3prenses1prens üşütmüş olabilir, ya da gaz sancısı çekiyordur. Antibiyotik bağırsaklarını bozmuş da olabilir. Antibiyotik kullanirken bir dahakine probiyotik de kullanın. Bağırsakların bozacağı için doktorum bize probiyotik kullanmamızı önerdi. Bekleyin ishal geçmezse götürün. ALERJİ için ishal olması pek sorun olmuyor. Kan, egzama varsa hemen götürün zaten. Günde kaç defa kakasını yapıyor? Eğer aşırı fazla kaka yapıyorsa zaten vücut sıvı kaybı yaşayacağı için götürün doktora. Çünkü ishal de iyi birşey değil.