Bedsssss Kizlar 6-7 gün süren adetim şu iki üç aydır 3 gün sürüyor. Hiçbir ilaç vs bsey de kullanmıyorum sebebi ne olabilir sizce ?
Yigit2161 Bedsssss benimde bi ara öyleydi doktora gidip söylediğimde 3 gün çok normal dedi korkulacak bişey olmadığını söyledi sonra kendiliğinden düzeldi tekrar