@Melekkamer biz de 4. Ay bitiminde gun asiri tek ogun seklinde tadim ile basladik..
Ek gida icin 6. Ay bitimini bekleyin diyen anneler; doktor kontrolu ve onerisi olmadan ek gidaya baslanabilir mi Allah'inizi severseniz??
Konuyla ilgili suregelen arastirma ve uygulamalari okuyun, Dunya Saglik Orgutu neden 2 yasina kadar anne sutunu salik veriyor, Isvec&Isvicre gibi 1. Dunya ulkelerinde neden 4 ay bitimiyle ek gida seruveni basliyor gibi..
Her 6 aydan once basladim diyene cok erken cok hata yapiyorsunuz denmesinden gercekten fenalik geldi.
Biz dedigim gibi tadim yaptiriyoruz su an, yogurt mayaladik, havuc kabak, havuc tatli patates, muz elma, muz armut seklinde tattiriyoruz.
Bir sure meyve yerine sebze puresi ve yogurtla devam edin bence. Sebze purelerini yogurtla karistirarak vermeye calisin, ama mutlaka deneyin hep♥️