Merhaba arkadaşlar uzun bi aradan sonra tekrar yazmak nasip oldu 👍 şimdi sizden yardım istiyorum önümüzdeki ay oğlum 3 yaş doğum günü kutlaması yapmayı düşünüyorum konsept olarak sizce örğmcek adam güzel olur mu yada nerden alsam sizin öneriniz var mı olursa sevinirim 🥰