benimbebegim Seher6036 Ben bestiron ile başladım kullanmaya piyasa da önerilen demir ilaçlarından içeriği temiz içindeki zeytinyağ ve c vitamini takviyesi var kabız da yapmıyor
Ebrarkolcetin Seher6036 biz de aynısını kullanıyoruz ondan önce başka kullanıyorduk ama ben bunu beğendim
Sontvbukucu Seher6036 icerigi temiz biz kullandik degerler normal oldugu için 18 ayda biraktik. Piyasadaki en kaliteli demir ilacı.
Seher6036 benimbebegim teşekkür ediyorum bilgi için zaten kabızlık sorunu yaşadığımız dönem oldu bu damla ile başlayalım o halde
izd Doktorumuz tavsiye etti. Her demir ilacı gibi kabız yapabilir, duruma göre ilerleriz dedi. Ama kabız yapmadı, zaten temiz içerik öneren vir doktorumuz var, güvenle kullanıyorum şimdilik, bi yaşa dek devam edicez
Seher6036 izd çok teşekkür ediyorum yaşadığımız yerde maalesef çocuk doktoru bulamıyoruz iyi devlette de ilgilenmiyorlar o yüzden kullanan insanlara sorup almak istedim
Seher6036 izd merhaba bestironu eczacı 4 10 yaş arası çocuklar kullanabilir demiş. Bebekler için olanı ayrı mı?
Elif45 Ebrarkolcetin ben hem bestiron kullanıyorum hemde sağlık ocagin verdiği demir damlasini kullanıyorum bı sıkıntı olurmu acaba ?
Sontvbukucu Elif45 saglik ocağının verdiğinin icinde paraben var zaten bestiron veriyorsanız ona gerek yok neden ikisini de veriyorsunuz ki ?
azranur3457 Elif45 İlacına ve markasına göre vereceğiniz dozaj değişiyor. 2 si ağır gelir. Bir tanesini kullanın. Devletin verdiğinde katkı maddesi varmış. Alım gücünüz varsa ücretli aldığınızı kullanın. Herşeyin fazlası zarar.
Sontvbukucu Elif45 kendiniz ikisine de demir damlası yazmışsınız d vit yerine demir mi yazdınız o zaman ? Elif45 bestiron ayrı veriyorum sağlık ocagin verdiği demir damlasini ayrı veriyorum
TunaGoktug Benim de bir sorun olacak bu Demir ilacı ne kadar süre kullanılıyor 1 yaştan sonra da deveran etmek gerekir mi
azranur3457 TunaGoktug Benim bildiğim 1 yaş sonrası tahlil yapılıp gerekiyorsa kullanıma devam edilmeli diye biliyorum.
izd Puahahah 4. Ayda başladık, 9 ay kan değerleri ok idi ama standart prosedür devam edip bir yaşs dek devam edelim denildi