Tgceasya Bebeğim belki sever diye 2 tane 900 gr aldm jokerden ama hiç sevemedi zorla içiriyorum. Bebelac a alışmış sanırım. Açılmamş 1 kutu içinde 700 gr fln olan 1 kutu var. İkisini 160 tl ye vericem. Tanesini 150 ye almıştım.
Salmanc Tgceasya açılmamış olan ne kadara vereceksiniz ptt kargo 1kg kadar olan ürünleri 16.25 e taşıyor kargo parası
Rumeysa_01 Tgceasya jokerde gidip iade edip parasını alabilirsin açılmamış kutunun boşa uğraşma hemde zarar etme bence
Tgceasya Sadece 6 7 tl bi güvenlik bedeli kesiyorlar kargo bedava oluyor 106 tl ye fln gelmş oluyor. 1 tane var elimde açılmamş açılmşta 700 800 gr fln var içinde dün açtm
Salmanc Tgceasya hayır bedel kesilip kesilmediğini anlamadm kaç kesildiği de görünmüyo kutusunu açmamış olsanız bile nasıl olsa iade olmayacak siz gelin kargo dahil 100 e verin bir anlamı olsun aldığımın
Tgceasya damlabozkaya yaa kullanan tanıdıklarım var cok memnunlardı bende o yüzden hipp e dönmek istedim ama yemedi maalesef
Tgceasya Salmanc zaten 50 tl zararla veriyorm bende 100e verip yerine mama alıcam:/ gardropsta zaten kargo ödemiceksnz. Sadece 100se 106ya fln gelcek
Salmanc ceylinnn genelleştirmeyin bence insanlar tedirginlik yaşamasın ben kullanıyorum kabızlık flan yapmıyor
Tgceasya ceylinnn bikaç gün zorlada olsa yedi kabızlık yapmadı aslında gazı fln da güzel çıktı. Ama sevemedi sadece
Tgceasya Emirsmom link yazdğm yere girip elbiseyi alırsanız kargo ödemeden alabilrsiniz. Elbise yerine mamayı yollamş olcam:)