Kızlar merhaba . Bir kaç gün sonra 15 aylık olacağız bebek arabasına hiç oturmak istemiyor yürümek istiyor kendine kafasına gezmek istiyor . Otutturmak istediğimizde çıldırıyor . Kendine hiç müdahale ettirmek istemiyor . Bu bir süreç mi yoksa çocuk yapısı mı sizce 😂😂 yani şu an keşif ve bundan dolayı mı yapıyor yoksa benim çocuğum bu mu 😂😂