Sweetson Anneler merhaba oğlum 14 aylık ve ailecek influenza a pozitifiz maalesef ateşi cok yüksek seyrediyor doktoru enfluvir baslayalım dedi bu ilacı kullanan varmı yan etkileri varmidir lütfen bu ilacı kullanan yoruma yazabilirmi sımdıden teşekkür ederim
Tombikdonerartikcokpahali Sweetson geçmiş olsun kullanmadık biz olmadık ama etrafta olan çok oldu. İlacın tadı çok kötü olduğu için ya içemiyor çocuklar ya da kusuyor.