Kızlar selam buraya ilk kez yazıyorum 17 günlük anneyim kızım doğduğundan beri emziriyorum çok şükür sütüm var ilk hafta göğüslerimde aşırı süt birikimi olmuştu pompayla sağarak rahatlattım geçti şimdi göğüslerimde tekrar yanma ve uçlarında sızlama başladı öyle taş gibi sertleşmiyo ama aşırı sıcak göğüslerim her gece 3 kere kıyafet değiştiriyorum terden ön tarafın sırılsıklam oluyor üşüme titreme de var bu nedir böyle bişey yaşayan var mı göğüs uçlarım çatlak yara vs değil mastit gibi kızarık da değil anlamıyorum bu ne nasıl geçer 😣