Zeyneb_ecem_tugba Kızım hapşuruyor ve burnu çok akıyor ateşi 37.5 geldi doktora gittik calpol verdi acaba yapabileceğim başka bişey var mi ek gıdaya başlamadığı için ne yapacağımı şaşırdım
Poncikbirannis Zeyneb_ecem_tugba benim kızımda çok hasta ya dün gece acile gittik 5 iğne verdik doktor ikisinş vurukdu toparladı baya ama 15 aylık sizinki küçükmüş baya salgın var bu aralar geçmiş olsun ıhlamurda verebilirsiniz
Ask2 Zeyneb_ecem_tugba biz yeni doğduk kızımda bile gribal enfeksiyon var ilaçta kullanamıyoruz şaştım kaldım🙄😔
Tgceasya Demlenmiş nane verebilirsnz. Bol bol günde 6 7 defa serum fizyolojik yapıp aspiratörle çekin. Yatağının yakınına 2.ye kesip soğan koyabilirsnz burun tıkanıklığını önler. Soğuk buhar çalıstırın odasında. Bu şekilde 4 5 günde geçti
Zeyneb_ecem_tugba Poncikbirannis teşekkür ederim size de geçmiş olsun aynen çok küçük bizimki Allah herkesin yavrusuna şifa versin 🤲