ikiprensesannesi_- Kızlar kızım ağız-el-ayak hastalığı kapmış durmadan kaşınıp ağlıyor ne yapmalıyım? Doktor tedavisi yok 1 hafta 10 gün içinde gider dedi ama geçmiyor neredeyse 1 ay olacak geçmiyor çıldıracağımmm 😔😔
susunbebekuyuyo ikiprensesannesi_- mısır nişastalı su iyi geliyor kaşıntıya doldurun küveti varsa girsn oynasın 10 dk hem kızlarıklıklarınıda söndürür kendinize çok dikkat edn büyğklerde süreç daha zor oluyor eşimin geçirdi ekim ayında eli ayağı komple soyuldu
Alerjikrinit ikiprensesannesi_- bizim 2 ay sürdü gece stilex sürdük ama çok da fayda etmedi. Soyulma faslında nemlendirici işe yarıyor
cocomelon33 ikiprensesannesi_- losyon vermedi mi yakın zamanda biz de atlattık ama yoğun değildi çok şükür
ikiprensesannesi_- cocomelon33 yok vermedi bizim sadece sağ ayağında var diğer bölgeler fazla değil çok şükür
cocomelon33 ikiprensesannesi_- elinin birinde 2-3 benek vardı bizde losyon kullandık bir haftada geçti.
ikiprensesannesi_- Peyker19 yavaş yavaş geçiyor çok şükür sağ ayağından bir anda bütin vücuduna atmıştı sanki vücudu yanmış gibiydi şimdi cildiyenin yazdığı fucidin kremi kullanıyorum yaraları kabuklanıp kendi kendine atıyor elhamdülillah
Peyker19 ikiprensesannesi_- 2 hafta oldu döküntükeri bazıları kabuk oluyor ama yenide çıkıyor çok kaşıntısı oluyor sizde de kaşıntı varmıydı
ceycetug ikiprensesannesi_- ayağının fotoğrafını atarmısını nasıl..kızımda da var ve bütün vucüdüna yayılıyor Çarşamba günü cildiyeye gideceğiz. Kafasında başladı kabuklanma tarzında sonra ayağında en son vucudünda da kızarıklıklar çıktı
ikiprensesannesi_- ceycetug buraya fotoğraf atmayı beceremiyorum yaa :( ama bizim yanık gibiydi hani vücudun bi yeri yanar da su toplar ya o da öyle binevi uçuk gibi bişey daha doğrusu