Serum fizyolojik 2 cclik minik şişelerde de oluyo, 150 cc lik büyük de oluyor. 6 ay öncesi sırıngayla yıkamayı ve basınçla yıkamayı bazı doktorlar orta kulak iltihabı riski için önermiyor. Bazı doktorlarda aspiratörü burun damarlarına zarar verdiği için önermiyor. Ben fayda maaliyet analizi yaptım. Eğer burnu çok tıkalıysa bu çok daha tehlikeli diye minik serum fizyolojikleri basınçla sıktım. 6 aydan sonra da sırıngayla yıkamaya başladım. Ben her gün kar da varsa çıkardım ama kapalı alana hiç girmedim parkda yürüyüş yaparıyoruz. Dışarı çıkardığınız için hastalanmaz bence ama kapalı alan tehlikeli avm ye ben hala götürmüyorum