Bebeğimde 3 gündür inatçı bir ateş var doktora gittik ciğerleri boğazları temiz virüs testleri temiz ne bir öksürük ne bir burun akıntısı 🤷 var kuru bir ateş var birde bagirsaklarinda sıkıntı yapıyor ateş herhalde bu sabah anca yaptı kakasını İsak olarak devamlı gaz çıkarıyor birde eli devamlı ağzında ben anlamadım diş desem böyle ateş yaparmi,yoksa bagirsaklariyla alakalı bir durum mu, grip desem bı grip belirtisi yok sadece ateş var başına gelen oldumu hiç bir yardımcı olsanız bana