babybarlas Kızlar, emzirirken ertesi, gün hapı kullanılır mı? Doğum yapalı 2 bucuk ay oldu eşimle dün korunmasız birlikte, olduk şuan çok korkuyorum tekrar hamıle kalırım diye, doğumdan sonra daha hiç adet, görmedim
Urasss13 babybarlas bende aynı durumdayım şuan içim içimi yiyor. Bebeğim 1 yaşında 2 saat önce ilişki oldu ama boşalma hiç olmadı son adet tarihim 16 Aralık bitişi 21 Aralık acaba ilaç almalı mıyım ve emzirirken kullanılır mı merak ediyorum
babybarlas Urasss13 16 aralıksa bence daha yumurtlama olmamıştır hem boşalmada olmamıs. Benım hem boşalma oldu 2 bucuk ay once dogum yaptım daha hiç adet görmedim şuan cok korkuyorum
tultanhanim Ertes72 kullanabilirsiniz 8 saat emzirmemeniz sonrasında sütümüzü sağıp dökmeniz lazım ama Birde be kadar çabuk içerseniz o kadar iyi 24 saati geçti mi
tultanhanim babybarlas benim dediği ilaç ta 8 saat eczaneyede sorabilirsiniz 15 aylık kızım var bende kullandım 1 buçuk ay önce dediğim şekilde yaptım ama
Uzayyy Ella kullanırsanız 1 hafta emzirmememiz lazım , ertes72 kullanırsanız 8 saat emzirmiyorsunuz sağıp döküp emzirebilirsinşz sonrasında . Ama zaman geçtikçe hapların etkisi azalıyor ne kadar erken kullanırsanız hamile kalmama şansınız yüksek olur .