Ceycey001 Aptamil Evolvia’ya göre daha iyi bir mama fakat gerçekten aşırı kötü kokuyor ve tadı çok iğrenç. Bebeğiniz kaç aylık küçükse ve anne sütü almıyorsa Aptamile alıştırın derim. Vita markasının vanilya şurubu var onu alın mamasını yapın 5 dakika havalandırın bu şuruptan 1,1.5 çay kaşığı koyun öyle deneyin. Benim doktorum alışması için anne sütü de koyabilirsin demişti. Fakat benim bebeğim asla biberon tutmuyor ve 4.5 aylıkken yazıldı mama tat duyusu geliştiği için kabul etmiyor. Mecbur kalsa bebekler içer ama ben hem emziriyorum hem de mama vermeye çalıştığım için kabul etmedi. Sadece mama içecekse 1 hafta zorlayın derim. Eninde sonunda kabul ediyorlarmış.