Asyaveannesi04 narekusum Ben yıllar önce kullanmıştım çok pişman oldum, kendi saçlarımı toparlayana kadar canım çıktl en güzeli kendi saçınıza bakım yaptırmak
Beraymom narekusum görümcem kullandı çıkarınca başınin ortası resmen kel oldu Kendi saçını olsun uzasın diye yağlar kullandı neyse ki eski saçı azince de olsa kullanıyor
narekusum Beraymom yaa dökülür normal olabilir ama bu her seferinde mi böyle dökülecek hepten kel kalır insan