Bugün itibariyle tam 12 şehidimiz var ki 1 tane olsa bile içimiz yaniyo onlar orda bizim için savaşırken biz mutluyuz gülüyoruz eğleniyoruz . Kimi önemsemiyo, haberciler 20 saniyeye sıgdirdi 12 şehidi , millet morelim bozuluyo izlemek istemiyorum diyo , bir yumruk yiyen hakemse günlerdir bütün kanallarda saatlerce konusuluyo , Gazze’de çocuklar öluyo , ben kendi kızımla oynarken ordaki bebeklerin kanlı yüzleri geliyo gözümün önüne mutlu olamıyorum , bugün üstümüzden sadece 3 tane savaş uçağı geçti kardeşim ağlayarak geldi bizidemi öldurucekler diye oysa Gazze hergun bombalaniyor .
Aklımdan çıkmıyor birtek benimmi zoruma gidiyor gündemin gereksiz şeyler olması 🇹🇷🥺🇹🇷
Bunu görenlerden şehitlerimiz ve Gazze’de ki müslümanlar için bir Fatiha okumasını rica ediyorum 😔