2 aylık bebeğim cuma günü 3 aşı oldu. O güne kadar sakin ve gündüz 4 saate yakın uyuyan bebeğim 2 gündür asla uyumuyor uykuya dalamıyor . Uyutana kadar acıkma saati geliyor tekrar sar başa oluyoruz. Bi anda bebeğimin psikolojisi bozuldu. Ateş ve huzursuzluktan bahsetmiyorum bile. Siz bu durumda nasıl uyuttunuz?