Merhaba sevgili anneler Doğum yapalı 5 ay oldu sol göğsüm yumuşadı süt de var ama sağ göğsüm aşırı sert ve canımı acıtıyor. Yumuşasın diye sürekli emzirdim hatta sağıyorum ama sağdıkça daha mı arttı ne anlamadım🤷🏽♀️Ne yapacağımı bilmiyorum yardımmmm