Kizlar bebeğim 8 ay 24 günlük 2 aydir kilo alimi durma noktasin da anne sütü ve ek gıda alıyor emmesi de yemesi de iyi ama neden kilo almıyor anlamiyorum kilosu 18gün önce 7600 dü bugün ikimiz tarti da tarttim 7700 falan hatta belki de ayni kiloda bile olabilir neden almiyor neden kusan bir bebek hala daha bazen az bazen çok kusuyor beslendikten sonra ama neden kilo alimi bu kadar yavaşlar ki mama vermek istemiyorum çunku sütüm var ama bu gidişle doktoru yazacak sanirim çok üzülüyorum çok hareketli bir bebek onunda etkisi var ama anlamiyorum artik :(