Deletedmom_15 Kızım artık kullanmadığı İçin yürütecimizi 40₺, manuel süt pompasını da 45₺ ye satıyoruz. Ayrıca hiç kullanılmamış tekli avent emzik de var. Emziği bunlardan birini isteyen olursa onunla birlikte göndersem daha mantıklı olacak. 😊