Sekeranne4 ben kullanmadım fakat bi üç ay kadar düzenli olarak kullanın mutlaka dengeli beslenin. Doktor gebelik planladığım dönemde ya kalırsın ya da regl olursun demişti ilacın adını unuttum. Benim kistlerim olduğu için tüplerim tıkanıyordu o yüzden hep regl oluyordum. Sonra saldım strese sokmadım olursa olur moduna girmiştim. Tedavisiz oldu şükür. Öncelikle çok kafa yormayın strese sokmayın kendinizi. Rabbim hep hayırlı zamanda nasip ediyor. Ben hiç olmadık zamanda hiç olmadık şekilde çok büyük bir şokla öğrenmiştim. Rabbim hayırlısını nasip etsin.