Duygu_5864 Melisamommy teşekkür ederim içim rahatladı biraz annelik işte insan telaşa kapılıyor hemencik
Elistos1 Duygu_5864 benim bebeğim kız bizimki de hep öyle kollarını açık tutuyo tummy time yaparken de altında tutmuyo açıyo yine ama kas sorunu yok
Ecem__ Duygu_5864 arkadasimla goruntulu konusurken bebegi yapiyormus gazi ni falan cikarinca bana sordu bilmiyorum ki hatirlamiyorum yaparmiydi acaba.neyse doktora goturmus normal demis hafif hafif egzersin yapabilirsiniz demis..