Bende çok iyi bir doktor tavsiyesi ile başladım 4. Ayda sadece çay kaşığı ucuyla tarhana yoğurt yemek suları veriyordum damak tadı oluşsun diyeymiş tam 6 aylıkken kızım kahvaltısınıda yemeğinide yiyebilir seviyedeydi 4: ayda ek gıda olarak düşünmeyin tadım süreci yemeklerin tadını bilsin derdi doktorum iyilide dinlemişim şuan 1 yaşında kızım herşeyi yiyor maşallah