Selam hanımlar, bebeğim kronolojik 3 ay 20 günlük düzeltilmiş 1,5 aylık. Gece 1 kez max 4 saat derin uyku uyuyor onun dışında desteksiz bir dakika bile uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım sürekli sallıyorum pıtpıt yapıyorum kolumda sallıyorum çok zor :(