buseabike bizimde seneler önce kardeşimin beşiğinde doğum yapmıştı yazlığa gittiğimizde şok olmuştuk çocuklarıda bir güzel büyütmüştü tuvalet camından girip çıkıyormuş biz çok gülmüştük güvenli bir yere yapmış doğumunu diye ama yatağını atmıştık tabi park yataktı aklıma onu getirdin canım güldüm ya bu hayvanlar çok akıllı valla 🤣🤭